Thomashuizen

Klachtenregeling

Bij Thomas op Kamers is het bieden van kwalitatieve zorg een essentieel streefdoel. Open dialoog en korte communicatielijnen – rechtstreeks voortvloeiend uit de kleinschalige aanpak – zijn hierbij van cruciaal belang. Er wordt elke dag hard gewerkt om dit voor mekaar te krijgen.

Klachten

Het kan echter zijn dat je toch niet tevreden bent. Als dit zo is, dan willen we je in eerste instantie vragen om de zorgondernemer van de desbetreffende ZorgButler hierover aan te spreken.

Zit je met een klacht waar je onderling niet uit raakt? Dan kun je via hun website contact opnemen met een onafhankelijk klachtenfunctionaris. Alle individuele locaties van Thomas op Kamers beschikken over een klachtenregeling die voldoet aan de vereisten van de Wkkgz (Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg). Deze regeling is er om onvrede en klachten op een effectieve, laagdrempelige en professionele manier af te handelen.

Complimenten

Ben je tevreden over Thomas op Kamers? Dat horen we uiteraard ook graag!

Laat het ons gerust even weten of geef een beoordeling op de Facebookpagina van Thomas op Kamers.

 

TWEETS